neděle 11. října 2015

Lazy days




Asi to známe každý, podzim nebo nějaký určitý den, kdy člověk nedělá prostě vůbec nic. Jen leží v posteli obklopený peřinou a různými zbytečnými věcmi , telefonem v ruce & projížděním různých sociálních síti , sledováním filmu & posloucháním hudby . Na druhé straně leží nějaké to jídlo, popřípadě někde blízko postele hrnek s kávou nebo čajem.



Pro mě je tímto dnem  neděle, ale především podzimní období, hlavně když prší. Hrozně miluji to když můžu celý den jen ležet v posteli číst , popřípadě sledovat film nebo seriál , pít u toho kávu a občas odepisovat nějakým těm kamarádům.Občas si jen prostě pustím hudbu a projíždím různé stránky , instagram , facebook, snapchat a různé další ne tak úplně zajímavé věci.

Jsou ale i časy kdy mě vážně nic nebaví a jen ležím nic nedělám a utápím se v takových těch depresích a hraje mi nějaká taková ta smutná hudba. Stahuji si depresivní obrázky do mobilu, zapisuji si různé citáty a prostě nic víc...

Máte to tak taky? Nebo prostě podobně a nebo jste ten typ člověka co tohle vůbec nezná ? Jaké rádi čtete knihy v takovém období...Já většinou nějaké romantické knihy i když většinu čtu v mobilu protože mě nějak nebaví chodit do knihovny.Ale na tento podzim mám v plánu přečíst minimálně 7 knih + nějakou tu povinnou četbu...



_PS- můj první článek , tak budu vděčná za každý negativní i pozitivní názor. Díky Adelle

.

Žádné komentáře :

Okomentovat