úterý 13. října 2015

September favorites

Hi, guys.
Ano vidíte správně oblíbenci za měsíc září skoro v polovině října . Musím se vám pochlubit těmihle pár věcičkami které prostě momentálně miluji.A ano konečně jsem se odhodlala nafotit svoje fotky a doufám že už to tak bude pořád, pokud teda nebudu chtít něco co sama nevyfotím.Dokonce jsem si napsala i seznam článku které mám v plánu vydat tak se máte na co těšit. A teď už k těm láskám...

Jako první to bude asi kosmetika 

Laky které jsem dostala od kamarádky k narozeninám a jsou  od Essence. Miluji ty barvy , střídám je teď pořád.nevím jestli jsou něčím vyjmečné nějak jiné laky nekupuji , ale myslím si že za tu cenu jsou na dobré úrovni.

Další je make-up So Matte od Miss sporty- Mám ho doma sice jen chvíli ale jelikož já jsem vážně totální bledule tak mi konečně odstínově vyhovuje a nevypadám jak pomeranč.Opravdu dělá matnou pleť čemuž jsme moc nevěřila ale vyhovuje mi.

Řasenka  Scandal eyes Rockin' Curves od Rimmelu- Miluji ten kartáček , dlouho vydrží a dělá pěkný objem i délku řas. I když mám dlouhé a husté řasy samy o sobě tak tahle řasenka jim dodá šmrnc.

Playboy Play it sexy... velmi pěkně a  sladce voní což se o všech playboyích říci nedá. Ale mám ji vážně ráda .

Oblečení


Tyhle dokonalé trička jsem objednávala na eshopugranashop.cz  a miluji je!
Klasický střih triček, kvalitně jsou vážně super, nic se nepárá,opravdu jsou super.





Random

Řetízek ze stejné stránky, je ''zlatý'' a opravdu se mi líbil.

Jako pití krom kávy je to tahle AriZona , ochutnala jsme už tři druhy ale zatím mi chutná hlavně tahle.

Hledání Aljašky-J.Green- Super knížka , jen škoda ten zvrat v polovině. Jinak se mi opravdu moc libí.


A co vy ? jaké máte oblíbené věci za tento měsíc? 

-----------------------------
I hope u like it
Adelle

2 komentáře :

  1. Máš nádherný blog ♥ Článek je také vydařený - líbí se mi triko s nápisem "Ok, but first cofee". Hned bych si ho koupila, ale protože kafe nepiju, tak je mi to trochu proti srsti :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ten černý lak od essenc jsem si nedávno koupila, a jsem s ním zatím docela spokojená. :)
    Ty trička jsou fakt suprový :D Hned bych je obě brala :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat